۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

دادستان کرمان خبر داد؛

باند سازمان یافته اراذل و اوباش در استان کرمان منهدم شد

باند سازمان یافته اراذل و اوباش در استان کرمان منهدم شد

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از متلاشی شدن یک باند سازمان یافته اراذل و اوباش با رصد اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات فراجا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، مهدی بخشی در تشریح این خبر بیان کرد: به دنبال تشکیل کارگروه برخورد با اراذل و اوباش در دادسرای مرکز استان کرمان به محوریت معاون حقوق عامه دادستانی و با عضویت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، سازمان اطلاعات سپاه، پلیس آگاهی و اداره اطلاعات، رصد تحرکات یک باند سازمان یافته اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفت و شب گذشته با دستور قضائی، مأمورین به محور تردد این باند عزیمت و موفق به توقیف یک دستگاه خودرو که در نقش راه پاک کن جلوتر از خودروی اصلی حرکت می‌کرد شدند.

مدعی العموم در استان افزود: در عملیات مذکور، ضمن دستگیری چهار نفر از عوامل اصلی، مقادیر قابل توجهی از انواع مشروبات الکلی خارجی کشف شد.

این مقام قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع با مجرمان حرفه‌ای به ویژه کسانی که مخل نظم و امنیت هستند، در دستور کار دستگاه قضائی قرار دارد.

بخشی با اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی در بسیاری از موارد از عوامل زمینه ساز وقوع جرایم خشن مانند قتل و ضرب و جرح عمدی است اذعان نمود: دستورات ویژه‌ای برای برخورد قاطع و بدون اغماض با قاچاق، تولید و توزیع مشروبات الکلی به ضابطان قضائی استان ابلاغ شده و در نظر گرفتن اشد مجازات برای این مجرمان در راستای پیشگیری و جلوگیری از تکرار جرم است.

کد خبر 5996295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha